Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Vyskočil ESTATE s.r.o.

1. Zaměření internetového obchodu

Internetový obchod vyskocil-vinarstvi.cz/obchod/ nabízí kvalitní vína a destiláty všem milovníkům dobrých vín, specializovaným vinotékám a gastronomii. Vyskočil ESTATE s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného Městským soudem v Brně, sp. zn. C 112159/SL3/KSBR. Osobám mladším 18ti let alkohol neprodáváme.

2. Forma a úhrada objednávek

Informační oznámení o elektronické evidenci tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb 112/2016 Sb. je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V případě platby platební kartou online a u internetových objednávek s osobním odběrem v prodejnách Global Wines & Spirits bude zákazníkovi zaslána či předána účtenka obsahující fiskální identifikační kód (FIK) dle zákona o evidenci elektronických tržeb 112/2016 Sb.

V případě ostatních nabízených způsobů platby u internetových objednávek (hotově při převzetí, platební kartou na přenosném terminálu kurýrní služby, bankovním převodem) společnost Vyskočil ESTATE s.r.o. nebude vystavovat zákazníkovi účtenku obsahující fiskální identifikační kód (FIK) v souladu se zákonem o evidenci elektronických tržeb 112/2016 Sb.

Vína lze objednat z důvodů dopravy již od 6 lahví. Termín příjmu objednávek: od 8:00 do 16:30 hod. Na základě elektronické objednávky přijde zpět e-mailem automatické potvrzení Vaší objednávky a je vystavena faktura, kterou obdrží zákazník elektronicky na emailovovu adresu zadanou v objednávce. 

V objednávce máte možnost zvolit si úhradu:

  • v hotovosti při osobním převzetí
  • bankovním převodem
  • platební kartou online přes službu GoPay
  • na dobírku

Při zvolení možnosti platby bankovním převodem dostane zákazník podklady k platbě v automatickém potvrzení objednávky. Zboží bude dodáno do 5 pracovních dnů po připsání fakturované částky na náš účet. V případě vyprodání skladové zásoby Vás kontaktujeme a navrhneme náhradní variantu v dodávce zboží.

Převzetí daňového dokladu zákazníkem

Faktura (daňový doklad) vystavená společností Vyskočil ESTATE s.r.o. za objednané zboží, je zákazníkovi odeslána emailem. 

3. Platnost akční nabídky, doprodejových vín a destilátů

Akční nabídka je platná v době uvedené u každého produktu a do vyprodání zásob. U kategorie doprodejových vín a destilátů platí nabídka do vyprodání zásob.

4. Ceny

Ceny jednotlivých položek se řídí aktuálním ceníkem Vyskočil ESTATE s.r.o., dodavatel si vyhrazuje právo možnosti jejich aktuálních změn. Ceny uvedené u produktů na e-shopu jsou s DPH.

Ceny vín a destilátů jsou platné v momentě uskutečnění objednávky. Vína, destiláty a nepotravinářské produkty podléhají 21% DPH. Potravinářské produkty podléhají 12% DPH. 

5. Distribuce a termíny dodání: soukromá klientela

Vína jsou distribuována po předchozím potvrzení objednávky prostřednictvím kurýrní služby (provoz kurýrní služby – v pracovních dnech od 8:00 do 17:00).

Dodací lhůta je 3-5 následujících pracovních dnů. Dodavatel si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu ve zvláštních případech vzniklých vyšší mocí nebo v případech, kdy nebylo z objektivních příčin možné uskutečnit dodávku v předpokládaném čase. Dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku nestandardního či spekulativního složení a velikosti.

6. Doprava a doručení zboží

Česká republika

Distribuce zajišťována prostřednictvím kurýrní služby Messenger, V den závozu vám kurýrní služba pošle SMS zprávu s uvedením časového rozmezí 60-180 minut, ve kterém proběhne dodání zboží. V SMS zprávě je tel. kontakt na řidiče, se kterým si případně můžete domluvit změny. Pokud není adresát zastižen, je kontaktován následně telefonicky a je dohodnut náhradní termín dodání. Je ve vlastním zájmu kupujícího, aby uvedl aktivní telefonické spojení a vybral adresu dodání, kde bude v rámci pracovní doby k zastižení. Při objednávce vyšší než 3.200 Kč vč. DPH je doprava zdarma po celé ČR, při objednávce nižší než 3.200 Kč je účtováno dopravné od 150 do 310 Kč podle množství odebraných lahví.

Z důvodu zajištění distribuce prostřednictvím kurýrních služeb se Vyskočil ESTATE s.r.o. distancuje od chování a přístupu zaměstnanců kurýrních služeb, které nelze vždy garantovat.

7. Osobní odběr

Zboží je možné odebrat přímo ve vinařství na adrese: Šakvická 22, 693 01 Strachotín

Vyčkejte na e-mail, o tom, že máte zboží připravené k odběru.

V případě jakýchkoli dotazů či problémů spojených s dopravou nás kontaktujte na:
info@nullvyskocil-vinarstvi.cz  (pracovní dny 8:00-17:00).

8. Reklamace/ vrácení zboží

  • Oprávněná reklamace: V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.
  • Neoprávněná reklamace: Spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
  • Zrušení objednávky: Pokud se zákazník rozhodne zrušit objednávku před expedicí, je toto možné provést po dohodě s dodavatelem elektronickou formou (info@nullvyskocil-vinarstvi.cz) nebo telefonicky (+420 774 439 297).
  • Uplatnění reklamace: v případě reklamace nás kontaktujte na emailové adrese: info@nullvyskocil-vinarstvi.cz nebo na tel: +420 774 439 297
  • Způsob a lhůta pro vrácení peněz : vrácení peněz probíhá po dohodě se spotřebitelem, bankovním převodem na jeho účet, bez jakýchkoli dodatečných nákladů pro spotřebitele. Lhůta na vrácení peněz je 7 dnů od ukončení reklamace.
  • Vyrozumění spotřebitele o vyřízení reklamace: spotřebitel je na základě reklamačního protokolu informován, že prodávající převzal zboží do reklamačního procesu, kdy ho převzal a jaká bude doba předpokládané nápravy. O vyřízení reklamace je spotřebitel informován e-mailem na registrační e-mailovou adresu.
  • Adresa dodání reklamovaného zboží: Šakvická 22, 693 01 Strachotín
  • Reklamace bude řešena ihned, ve složitějších případech do tří dnů. Reklamace musí být dle zákonné lhůty vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud není domluvena mezi zákazníkem a prodejcem delší lhůta.

9. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Prodávající, v souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, informuje spotřebitele o možnosti řešit spory, vyplývající ze smluv uzavřených s prodávajícím, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00. Informace pro řešení sporů on-line najdete na: http://ec.europa.eu/consumer/odr.

10. Odstoupení od smlouvy

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte v souladu s § 1829 NOZ možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

  • Odstoupení od smlouvy: V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží zákazník pošle odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží prodávajícímu by mělo proběhnout do čtrnácti (14) dnů od zaslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou
  • Vrácení finančních prostředků spotřebiteli: Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle § 1832 odst.1, má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 14 dnů od odstoupení, může ji však zadržet do doby, než spotřebitel doručí zboží zpět nebo prokáže, že jej odeslal.
  • Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, tedy, že je zejména bez vad, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Při projevení vady v průběhu 6ti měsíců od převzetí věci se má i nadále za to, že vada existovala již při převzetí zboží, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

  • přiměřeným snížením kupní ceny
  • náhradním dodáním zboží
  • odstoupením od smlouvy

11. Adresa pro zasílání zboží: dle dohody, kontakt:

E-mail: info@nullvyskocil-vinarstvi.cz

  • Tel.: 774 439 297
  • Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů po vrácení zboží.
  • Doporučujeme, aby si zákazník zkontroloval dodávku ihned při převzetí zboží.
  • Pokud zákazník zjistí poškození zboží po převzetí, neprodleně by měl zboží reklamovat u dodavatele nebo kurýrní služby.
  • Pokud zákazník odmítne přijmout poškozené zboží, je s ním sepsán reklamační protokol a další vyřízení reklamace probíhá ve spolupráci s dodavatelem a kurýrní službou s termínem na vyřízení do 30 dnů.
  • Zákazník se může o stavu reklamace informovat na e-mailu: info@nullvyskocil-vinarstvi.cz
  • O výsledku je zákazník informován dodavatelem či kurýrní službou telefonicky /elektronickou formou.

V případě reklamace nás kontaktujte na: info@nullvyskocil-vinarstvi.cz

12. Záruka

Po dodání dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka.

Jsou uznány pouze prokazatelné senzorické závady kvality vín, a to při navrácení většiny obsahu láhve. Zároveň není možné reklamovat závady vín po víceletém uskladnění u zákazníka nebo vady způsobené stářím při nákupu již lahvově zralých vín. Ze strany dodavatele jsou víno a destiláty skladovány v optimálních podmínkách, částečně v klimatizovaném prostoru a díky vysoké obrátkovosti zboží je zajištěna jeho čerstvost. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím.

13. Trvanlivost a ročníky vín

Trvanlivost jednotlivých druhů vín je individuální. U nepotravinářských produktů (vinařské doplňky – sklenice, karafy, bedýnky, kazety) se záruční doba řídí novelou občanského zákoníku a je stanovena na 24 měsíců.

Kvalitní víno jako přírodní produkt každým rokem změní ročník, při širokém sortimentu vín může docházet ke změnám rychleji, než se stačí aktualizovat internetová nabídka nebo tištěná prezentace v katalogu. Pokud dojde ke změně ročníku v době objednávky, je automaticky dodán ročník následující. V případě, že kupující trvá na uvedeném ročníku a jiný nechce, musí toto výrazně označit do poznámek pod objednávku.

14. Změny obchodních podmínek

Platební, dopravní, reklamační, úvěrové a termínové podmínky se řídí platnými obchodními podmínkami společnosti Vyskočil ESTATE s.r.o. Vyskočil ESTATE s.r.o. si vyhrazuje právo změny cen a ročníků nabízených vín dle aktuální platné nabídky. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.

15. Ochrana osobních údajů a jejich zpracování

Zpracování osobních údajů najdete zde.

18. Ochrana autorských práv

Veškeré uveřejněné podklady na internetovém obchodu www.vyskocil-vinarstvi.cz (fotografie, textový obsah) jsou chráněny autorským zákonem č. 121/2000 Sb. Použití výše uvedených podkladů je možné pouze se souhlasem společnosti Vyskočil ESTATE s.r.o.